Like me

martedì 19 febbraio 2013

Crochete de cartofi la cuptor

Vazusem zilele trecute o reteta la tv, dar nu aveam chef sa stau sa caut retete ieri...asa ca am facut niste crochete cum mi-a venit mie in minte. Si, ca de obicei, retetele in care pur si simplu pun ingredientele fara masuratoare sunt mai reusite decat cele scrise.
O sa incerc totusi sa aproximez cantitatile.
Ingrediente: 1 felie si jumatate de paine, 1 ou, 2-3linguri lapte, 50gr cascaval, 3 cartofi fierti in coaja (mici), sare, piper, praf de ceapa, ulei
Intr-o farfurie batem oul cu laptele si adaugam jumatatea de felie de paine. Lasam sa se inmoaie.
Cealalta felie intreaga de paini si cascavalul le punem in blenderul cu cutite si le maruntim. O sa devina totul faramituri. 


Cartofii ii curatam de coaja si ii zdrobim cu o furculita. Amestecam totul intr-un bol pana devine o pasta destul de omogena ( sa nu fie totusi chiar crema).
Ungem mainile cu ulei si formam crochete/ bastonase. Asezam crochetele in tava de cuptor, pe hartia de copt. 


Punem in cuptorul preincalzit la foc puternic si lasam la rumenit. Eu le-am intors pe amandoua partile sa fie bine rumenite.


S-au mancat cat ai clipi. Din pacate nu am multe poze, pentru ca era o reteta dupa ochi. Nici nu m-am gandit ca o sa postez cand m-am apucat de gatit.
Trebuie neaparat sa le incercati. Nu e nevoie nici de cine stie ce ingrediente si nici de mult timp ( nici  pentru pregatit, nici pentru copt)
Pofta mare!!!


Nessun commento:

Posta un commento